Cuti panjang@hibernasi

Erm..cuti skool dh mula...yeehaaa! pe nak buat cuti ni?makan, tido, makan, tido, tido, makan,...haha..alamat masuk skolah thn depan bodi i leh jadi cam blue hyypo...ahaks..tak leh jadi camni..i kena plan aktiviti supaya i tak terus berhibernasi yang akan membuatkan otak i dari terus lembap...

Langkah 1: cube wat blog...<kini dalam proses >

keburukannye: 1. aku ni jenis yg malas nk update blog...lame2 boleh bersawang la blog aku tu..
2. ade ke followers nak bace ape yg aku membebel ni?
3. bertambah rabun sbb asyik tengok 'cik laptop' je.


kebaikan: 1. dpt menghindarkan aku dr wat aktiviti tak berfaedah seperti berhibernasi terlalu lama, makan terlalu banyak & tido terlalu banyak<tapi yang ini memang tak boleh nak elak>, asyik bermain game di fb...
2. dpt kawan baru & ilmu ict baru bagi aku yang agak 'lem**p' dalam bidang ict..

Langkah 2 : masih belum terpikir lagi...dan akan terus memikirkannye..


Adios amigos,

mrs wife

0 comments:

Post a Comment

Archives